Kia Motors järgib vankumatult kliendile orienteeritud teenindusstrateegiat, mis põhineb usaldusel ja vastutusel. Ettevõte pakub klientidele üle kogu maailma filosoofial „Family-like Care” põhinevat ühtlase tasemega teenindust.

Milline on filosoofial „Family-like Care” põhinev teenindus?


Lubame kõigile Kia klientidele, et täidame võetud kohustusi:

1) suhtume klientidesse nagu oma pereliikmetesse;

2) meie teenindus on südamlik;

3) meie teenindus on usaldusväärne ja paneb aluse eluaegsetele kliendisuhetele.

Kokkuvõttes oleme välja töötanud Kia kaubamärgile ainuomase teenindusstrateegia, mis tagab klientidele samasuguse pühendumuse, hoole ja usaldusväärsuse, mida jagaksime oma pereliikmetele.

Kampaania käigus teenindavad Kia töötajad üle kogu maailma kliente järgmiste juhtnööride alusel:

1) kohelda kliente nagu oma pereliikmeid;

2) täita oma kohustusi täiel määral;

3) tagada suurepärane teenindus ja klientide rahulolu.

Loodame, et teil tekib võimalus lähima edasimüüja juures kogeda uut ja parandatud Kia kaubamärgi teenindust!